گفتم : میدونی تو دنیا یه تعداد آدمای انگشت شمار هستن که لحاف و تشک شون رو تو دستشویی پهن می کنن؟
با تعجب پرسید: واقعا؟
گفتم : اوهوم
گفت: چطوری می خوابن؟
گفتم : نمی خوابن.
گفت : پس چی کار می کنن؟
گفتم:اداشو در می یارن
گفت:که چی بشه؟
گفتم :که مطمئن شن زندگی رو جدی نگرفتن
پرسید:مطمئن شدن؟
گفتم:اونا فک می کنن مهم.ولی مهم نیست
چون زندگی اونا رو بدجوری جدیگرفته
پ.ن:این داستان در افسانه های باستانی واقعی آمده است
من و هزار توهای ذهنم...
ما را در سایت من و هزار توهای ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 23:14